Програма допоможе швидко знайти карту пацієнта і будь-яку інформацію в ній (останнє відвідування, результати досліджень, заключення лікарів, основні документи - договір, інформована згода пацієнта тощо). Знайшли, роздрукували, віддали лікарю - і все це за декілька хвилин.
У приватних клініках більша частина лікарів працюють відразу у декількох медичних закладах, багато з них мають відразу кілька спеціалізацій. Ваш співробітник може приходити в клініку на декілька годин, тобто вранці працювати в одній філії, а після обіду - в іншій. І відстежити це досить складно.
Натомість у нас усе гнучко. За допомогою нашої системи автоматизації Ви точно будете знати, чим займається кожен лікар у певний проміжок часу.
Під час дзвінка пацієнта в кол-центр або на ресепшн медреєстратор повинен максимально швидко підібрати потрібного лікаря і вільний час для запису пацієнта, а також відповісти на всі питання, що цікавлять пацієнта.
Багато співробітників, особливо новачків, не можуть повноцінно впоратися з цим завданням. Журнал із записом пацієнтів в CRMMed - справжній порятунок для реєстраторів.
Ми постійно покращуємо його функціонал - працювати в журналі швидко і зручно.
Наявність єдиної бази даних дозволяє формувати звітність по роботі всіх філій. Ви зможете оцінювати роботу персоналу в кожному відділенні віддалено, територіально перебуваючи в одному місці.
CRMMed - це система автоматизації всіх бізнес-процесів Вашої клініки.
Програма надає співробітникам чіткий алгоритм дій щодо кожного бізнес-процесу, відхилитися від якого неможливо. Наприклад, програма не дасть забути запитати у пацієнта номер телефону або дату народження, а також самостійно нагадає пацієнту про його майбутній прийом.
Це допоможе лікарям в роботі, звільнить їх від зайвих дій і зробить роботу у Вашій клініці зручнішою і комфортнішою.
Багато медичних працівників захочуть влаштуватися на роботу в клініку, де все працює як годинник.
Власнику клініки необов'язково бути на робочому місці, щоб подивитися звіти. Він може робити це з будь-якої точки Землі лише за наявності смартфону та мережі Інтернет. Навіть у відпустці або на відпочинку бос завжди буде в курсі справ клініки і зможе контролювати робочі процеси.
Амбулаторна картка губиться, направлення і результати аналізів безслідно зникають - у такому випадку лікарю не зрозуміло, як тепер лікувати пацієнта. А ще доводиться заповнювати від руки гору паперів замість того, щоб приймати пацієнтів і приносити клініці прибуток.
Електронна історія хвороби позбавить Вас від цих проблем.
Лікар зможе контролювати хід лікування хворого, ознайомлюватися з даними його попередніх прийомів, результатами аналізів і обстежень, у тому числі від інших фахівців.
Заповнення історії хвороби стане набагато швидшим завдяки готовим шаблонам і довідникам готових фраз.
За допомогою шаблонів лікарю не доведеться друкувати на клавіатурі вручну, йому досить буде вибрати кінцевий пункт у дереві фраз - і система CRMMed сама побудує логічну пропозицію.
Цим самим ми економимо час на заповнення документів і виключаємо людський фактор - помилки при наборі тексту.